برگرفته از وب سايت
به عنوان مثال براي يک آموزشگاه که فرآيند ثبت نام
از طرف ديگر ممکن است که صاحبکار علاوه ب
معمولا در شروع همياري همگي چيز روشن و قابل اندازهگيري
در مجموع ميتوان ذکر کرد که توجه به مقدار فروش براي انتخاب ارزش يک پروژه سئو مستمند
4-
برآورد هزينه براي خدمات ارائه شده روشن، قابل اندازهگيري و سواي رايا ژارس تلفيق دانش و استراتژي
در اين راه و روش آغاز وضعيت سايت و رقباي مهم به صورت دقيق آناليز شده و فعاليتهاي زمينه نياز براي بهبود موقعيت سئو در قالب يک پروپوزال ارائه ميشود .
خدمات
سئو مشخص و معلوم شده و براي هر مورد هزينه و زمان انجام گزينش ميشود خدمات
سئو را ميتوان به سه مدل مهم تقسيم نمود که عبارتند از:
سئو تکنيکال: تمامي تغييرات و اصلاحاتي که در ساختار صفحه ها و کدنويسي آنها انجام ميگردد تا رباتهاي گوگل ادراک بهتري از محتوا و انگيزه سايت شما داشته باشند . با صرفه سازي وب سايت از لحاظ سرعت، بهبود نمايش در موبايل، نشانه گذاري استاندارد و استعمال درست از تگهاي HTML را ميتوان برخي از مهمترين فعاليتها در اين بخش دانست .
بازاريابي محتوا: هر فعاليتي که از مال نگارش متن، ايجاد تصوير و ويدئو، برچسب گذاري و مدل بندي و يا اين که حتي کامنت مارکتينگ باشد را ميتوان در مدل بازاريابي محتوا قرار بخشيد . اين روند از بنا کردن يک استراتژي محتوايي دقيق مقدمه شده و در قالب ساخت مقاله ها و نگارش محتواي توليد ها اجرا ميگردد .
لينکسازي: فعاليتهاي ما در خارج از تارنما خودمان با هدف بهبود سئو را اصطلاحا Off Page ميناميم . لينکسازي دستي، کار در شبکههاي اجتماعي، خريد بک لينک و پيوند و خريد رپورتاژ اطلاع رساني از رايجترين تکنيکها در اين بخش هستند .
درحال حاضر که تفکيک صدق از فعاليتهاي زمينه نياز انجام شده است؛ ميتوان به جدول زمانبنديِ اجرايي و گزينش هزينه منطقي براي هرکدام رسيد . به طور مثال فعاليتهاي ما در سئو تکنيکال روزي به پايان ميرسد يا اين که در به عبارتي يک يا اين که دو ماه اول تکليف آن روشن ميشود، در سود نيازي به اخذ هزينه اضافي در ماههاي آينده پروژه نميباشد .
با
اين نوع ارزش گذاري صاحبکار به درستي م
در
هيچ کجا صحبتي از دستاوردهاي اين همياري و تعهداتي براي رشد کسب و عمل نشده است پس؛
چطور
ميتوان عمکلرد کارشناس سئو را نظارت کرده و به ادامه همکاري اميدوار بود؟ در اين شرايط مي بايست به گزارشات مرحلهاي و رويش ماهانه سايت توجه نمود . در پروپوزالي که به عبارتي ابتدا تنظيم ميشود تخميني از مقدار پرورش احتمالي ارائه ميگردد البته کارشناس سئو تضميني براي رسيدن به آن به صاحبکار نميدهد . در واقع تضمين با اهميت را کيفيت ارائه خدمات و گزارشات ماهانه گزينش مينمايد .
در ابتداي هر ماه ليست سرويس ها و هزينههاي متناسب با هر مورد اعلام گرديده و در نقطه پايان ماه گزارشي از تاثير آنان بر سئو و باصرفه سازي وبسايت ارائه ميگردد . اگر صاحب کار قانع شود که فعاليتهاي متخصص موجب بهبود سئو و رويش کسب و عمل گرديده است هيچ دليلي براي قطع همياري نخواهد داشت و هرزمان که اين پروسه مطلوبِ او نباشد مي تواند در قضيه عدم همکاري تصميمگيري کند .
در نتيجه، مهمترين استدلال براي پيروزي اين روش، اثربخش بودن فعاليتها و ارائه گزارشات تحليلي و قابل دفاع مي باشد . اين مراحل موجب ميشود که متخصص سئو مدام ايدهها و ابزارهاي جديدي را براي رشد کسب و کار شما به فعاليت گرفته و هيچ وقت مبتلا روزمرگي يا اين که کاهش حق تقدم در مقايسه با پروژههاي ديگر خويش نشود .
آيا
ميتوان در قيمت گذاري يک پروژه سئو اين روشها را ادغام کرد؟ آري ميتوان يکسري نوع قيمت گذاري ديگر توصيه داد يا ترکيبي از تمامي مدلهاي ذکر گرديده را به عمل بست اما بايد توجه کنيم که در چه مرحلهاي از سئو هستيم و چه ميزان اعتماد في مابين کارفرما و اجراکننده وجود داراست . به عبارت ديگر هر يک از اين روشهاي بها گذاري ميتوانند در مرحلهاي از همکاري کارفرما با کارشناس سئو کارآمد باشند .
برد پروژه سئو در گرو اعتماد و همياري في مابين صاحبکار و اجراکننده ميباشد و براي وصال به اين اعتماد متقابل مي بايست مسيري منصفانه را يار با رويش کسب و فعاليت ترسيم کنيم .
سئو ,يک ,يا ,انجام ,ارائه ,مي ,اين که ,يا اين ,از سئو ,کسب و ,سئو در
درباره این سایت